Παρουσίαση του βιβλίου "Θα σ΄ αγαπώ ό,τι κι αν γίνει"
Η Βασιλική Λιάκου, εκπαιδευτικός του Ε2, μέσα στα πλαίσια του ρόλου της ως ενδοσχολική συντονίστρια του σχολείου, της ενδοσχολικής συνεργασίας και της φιλαναγνωσίας παρουσίασε στους μαθητές/τριες της Α' τάξης (Α1, Α2) το βιβλίο:"Θα σ' αγαπώ ό,τι κι αν γίνει" με τρόπο βιωματικό και διαδραστικό, προκαλώντας την ενεργή συζήτηση και ένθερμη συμμετοχή των παιδιών με την παρουσία και συμμετοχή της Συμβούλου Εκπαίδευσης κ. Καζταρίδου Αλίκης. Μια όμορφη δράση που τα παιδιά μας απόλαυσαν!
- Πληροφορίες
Επίσκεψη κτηνίατρου στην Α΄ τάξη.
Στα πλαίσια της εκπαιδευτικής δράσης φιλαναγνωσίας:"Η φαντασία πάει ... σχολείο" που υλοποιείται σε όλα τα σχολεία της Καστοριάς διαβάσαμε το βιβλίο "Μπελάδες με μουστάκια " της κ.Φραντζέσκας Αλεξοπούλου -Πετράκη στους μαθητές/τριες της Α' τάξης. Με αφορμή το θέμα της στείρωσης και τις υποχρεώσεις που έχουμε όλοι απέναντι στα ζώα συντροφιάς,τα οποία και πραγματεύεται το βιβλίο,καλέσαμε τον κτηνίατρο κ.Παναγιώτη Δημητριάδη να μας ενημερώσει και να μας ευαισθητοποιήσει περισσότερο στα παραπάνω ζητήματα ώστε να βελτιώσουμε τη συμπεριφορά μας απέναντι στα ζώα. Ευχαριστούμε πολύ το γιατρό για την εξαιρετική παρουσίαση και την εποικοδομητική συζήτηση που ακολούθησε με τα παιδιά μας!
- Πληροφορίες
Οι πόρτες του σχολείου μας έγιναν έργα τέχνης
- Πληροφορίες
Παγκόσμια Ημέρα κατά του ρατσισμού
Οπως είναι γνωστό το 1966 η Γενική Συνέλευση του ΟΗΕ καθιέρωσε την 21η Μαρτίου ως Παγκόσμια Ημέρα για την Εξάλειψη των Φυλετικών Διακρίσεων, στοχεύοντας στην καταπολέμηση του ρατσισμού και την προώθηση της ανεκτικότητας.Έκτοτε, κάθε χρόνο την 21η Μαρτίου, γιορτάζουμε την Παγκόσμια Ημέρα κατά του Ρατσισμού, η οποία έρχεται να μας υπενθυμίσει ότι δεν πρέπει να εφησυχάζουμε ως κοινωνία των πολιτών απέναντι σε κάθε αδικία. Η Κοινωνικη Λειτουργός του Σχολείου Κ.Μπολια Ελένη οργανωσε δράση για τον ρατσισμο και την διαφορετικοτητα συνδυάζοντας την Κοινωνική εργασία με την Τέχνη. Βασικος στόχος της συγκεκριμένης δράσης ηταν να αναλογιστουν οι μαθητές τις συνέπειες του ρατσισμού και να τονιστεί σε εκείνους ότι στις καρδιές μας δεν χωράει ο κοινωνικός αποκλεισμός, η μισαλλοδοξία και κανενός είδους διάκριση. Χρειάστηκαν 3 συναντησεις για την ολοκλήρωση της δράσης. Αρχικά ανέλυσε μέσω συζήτησης τι είναι ο ρατσισμός και σε ποιες κατηγορίες χωρίζεται. Έπειτα διάβασε στους μαθητές ενα μεγάλο παραμύθι/ ιστορία με θέματα τον ρατσισμό και την αντιρατσιστικη συμπεριφορά, την διαφορετικοτητα, τις διαπροσωπικες σχέσεις, την αποδοχή του άλλου, την αυτονομηση_ανεξαρτητοποιηση και την διαδικασία ωρίμανσης. Στην συνέχεια οι μαθητές συμπλήρωσαν το φυλλάδιο κοινωνικής αγωγής που τους έδωσε η κοινωνική λειτουργός _επιλεγοντας ο καθένας όποιον ήρωα της ιστορίας ήθελε και γράφοντας τι θα έκανε στην θέση του ήρωα, τι θα άλλαζε κτλ..Στην επόμενη συνάντηση τα παιδιά χωρίστηκαν σε ομάδες και ζωγράφισαν πανό με τα μηνύματα που τους πέρασε η Κοινωνική λειτουργος. Τελος τραγουδησαν παρέα το τραγούδι με τίτλο: Να αγαπάς αλλά πριν από αυτό τονίστηκε στους μαθητές το εξής: Πότε δεν πρέπει να ξεχνάμε ότι είμαστε μεταξύ μας διαφορετικοί, αλλά ίσοι και ότι ενωμένοι μπορούμε να διορθώσουμε τις ρωγμές αυτού του κόσμου και να χτίσουμε ένα μέλλον γεμάτο αγάπη, αποδοχή και συμπερίληψη, ισότητα και την ανθρώπινη αξιοπρέπεια.
- Πληροφορίες
Δράσεις Κοινωνικής λειτουργού
Κατά την φετινή σχολική χρονιά η κοινωνική λειτουργός του σχολείου μας Κ.Μπολια Ελένη ανέλαβε συστηματικες βιωματικες παρεμβάσεις σε κάποια από τα τμήματα του σχολείου μας. Συγκεκριμενα, σχεδίασε και υλοποίησε δρασεις στους μαθητές συνδυάζοντας την κοινωνικη εργασία με την τεχνη_ χρησιμοποιώντας μέσα όπως θεατρικό παιχνίδι, role playing, μουσική, παραμύθια/ κοινωνικες ιστορίες, Ζωγραφικη ,φυλλάδια και ασκήσεις κοινωνικής αγωγής _προσαρμοσμενα στις ανάγκες του κάθε τμήματος. Κάποιες από τις δράσεις της ήταν οι εξής: 1) Συναισθηματα 2)Αναγνώριση συναισθημάτων και τρόποι διαχείρισης, 3) Φιλια, 4) Το παζλ της φιλιας, 5 ) Ο ιδανικός φίλος , 6)Αποδεκτοί και μη αποδεκτοί τρόποι συμπεριφοράς, 4) Σωστός και Λαθος τρόπος προσέγγισης τρίτων, 5) Κώδικας φιλικής συμπεριφοράς , 7) ένα παραμύθι για τον εαυτό μου , Καθρέφτη καθρεφτάκι μου , 9) ο εαυτός μου, 10 ) Αυτοεκτίμηση _ Αυτοπεποίθηση, 11) Τα δικαιώματα του Παιδιού, 12) δράση για τον ρατσισμό και την διαφορετικοτητα . Για την καθε της δράση έθεσε και ξεχωριστούς στόχους οι οποίοι επιτεύχθηκαν με επιτυχία. Παρακάτω υπάρχουν μερικές φωτογραφίες από καποιες συναντήσεις της .
- Πληροφορίες
Επίσκεψη Β Τάξης στο αστυνομικό μέγαρο και ΕΛΤΑ
Eπίσκεψη της Β'τάξης του σχολείου μας στο Αστυνομικό μέγαρο όπου ενημερώθηκαν για την οδική ασφάλεια και στα ΕΛ.ΤΑ όπου ταχυδρόμησαν τα γράμματα τους.
- Πληροφορίες
"It's just physics" στο σχολείο μας
Μια όμορφη εμπειρία έζησαν οι μαθητές της Ε΄ τάξης μας την Πέμπτη 4 Απριλίου με τον καθηγητή φυσικής κύριο Χρήστο Κυριακίδη προσεγγίζοντας βιωματικά πειράματα φυσικής με μεγάλη χαρά κι ενθουσιασμό. Ευχαριστούμε πολύ τον κ. Κυριακίδη που κατάφερε να εξάψει τη φαντασία των παιδιών κινητοποιώντας τους να κάνουν υποθέσεις και να καταλήγουν μέσα από τις δοκιμές σε συμπεράσματα. "it's just physics" λοιπόν με παιγνιώδη κι ευχάριστο τρόπο, φαντασία και λογική.
https://www.youtube.com/@ChristosKiriakidis
- Πληροφορίες
Επίσκεψη στον Πόλο Εκπαιδευτικής Καινοτομίας
Μαθητές απο το Δ1 και Ε2 παρακολούθησαν εργαστήριο ρομποτικής και 3D εκτύπωση στον πόλο εκπαιδευτικής καινοτομίας Καστοριάς
- Πληροφορίες
Lets do it Greece
Ομιλία από υπεύθυνο του δασαρχείου για την χρησιμότητα των δασών και την ανάγκη προστασίας τους, καθαρισμός και καλλωπισμός της αυλής του σχολείου, καθαρισμός της διαδρομής προς τον χώρο της εκδρομής και καθαρισμός στον χώρο της εκδρομής.
- Πληροφορίες
- Εκπαιδευτικό Πρόγραμμα Γ Τάξης
- Ανάγνωση παραμυθιών
- Επίσκεψη διατροφολόγου στο σχολείο μας
- Σχολική Βία
- Επίσκεψη Οδοντιάτρου σε Α και Β Τάξη
- Εκπαιδευτική Επίσκεψη Κοζάνη
- Εορτασμός 25ης Μαρτίου 2024
- Γιορτάζοντας τις απόκριες στο σχολείο μας
- Ευχαριστήρια Επιστολή για δωρεές
- Συμμετοχή στον Πανελλήνιο Διαγωνισμό ρομποτικής 2024
Σελίδα 1 από 26