Στα πλαίσια τους μαθήματος της μελέτης οι μαθητές της Β τάξης παρακολούθησαν το πρόγραμμα του ΚΠΕ Μικρή Γλυκιά Ζωή. Μάθανε για την ζωή μικροοργανισμών μέσα στα γλυκά νερά,αφού συλλέξανε στοιχεία από τη λίμνη και τα μελετήσανε στα μικροσκόπια. Έφυγαν ενθουσιασμένοι και με πολλές γνώσεις!



































