Τη Δευτέρα 11 Μαΐου οι μαθητές και οι μαθήτριες της Α΄ τάξης, συνοδευόμενοι/ες από τις εκπαιδευτικούς τους, κυρία Βασιλική Λιάκου και κυρία Μαρία Καλαϊτζή, συμμετείχαν στο εκπαιδευτικό πρόγραμμα «Τα μυστικά του δάσους», που υλοποιήθηκε από το ΚΕΠΕΑ Καστοριάς. Αρχικά, τα παιδιά επισκέφθηκαν τον χώρο του ΚΕΠΕΑ, όπου μέσα από την εξαιρετική αφήγηση του Κάστορα ταξίδεψαν στον μαγικό κόσμο του δάσους και μυήθηκαν στα μυστικά του. Με βιωματικό και διαδραστικό τρόπο γνώρισαν στοιχεία της φύσης, τα ζώα και τα φυτά του δάσους, αλλά και τη σημασία της προστασίας του φυσικού περιβάλλοντος. Στη συνέχεια ακολούθησε επίσκεψη στο Δασάκι της Μεσοποταμίας, όπου οι μικροί/ές μαθητές/τριες είχαν την ευκαιρία να εξερευνήσουν το φυσικό τοπίο με όλες τους τις αισθήσεις. Άκουσαν τους ήχους του δάσους, μύρισαν τα αρώματα της φύσης, παρατήρησαν το περιβάλλον γύρω τους και ανακάλυψαν πολλά από τα «μυστικά» που κρύβει το δάσος. Ήταν μια μοναδική εμπειρία γεμάτη γνώση, παιχνίδι και επαφή με τη φύση, την οποία τα παιδιά απόλαυσαν και αγάπησαν ιδιαίτερα.


































