Σε φάση ολοκλήρωσης μπαίνει το πρόγραμμα ομαλής μετάβασης από το δημοτικό στο γυμνάσιο που υλοποιούν από κοινού το σχολείο μας και το γειτονικό 4ο Γυμνάσιο. Μαθητές της Στ' τάξης επισκέφθηκαν τους χώρους του εκπαιδευτικού ιδρύματος, ξεναγήθηκαν σε αυτούς από τη διευθύντρια κ. Καραγιάννη , παρακολούθησαν μαθήματα Ιστορίας και Φυσικών από τις καθηγήτριες κ.κ. Τσέτσου και Κεραμιδά και συμμετείχαν σε δενδροφύτευση και ζωγραφική υπό την οργάνωση και εποπτεία της καθηγήτριας κ. Μπαστάκη. Τα παιδιά συνόδευσαν οι δάσκαλοι της Στ' τάξης κ.κ. Τσιαντας και Πανταζόπουλος και η Συντονίστρια Εκπαιδευτικού έργου του σχολείου μας κ. Λιάκου.



































