Με ιδιαίτερη χαρά και υπερηφάνεια ανακοινώνουμε ότι το 5ο Δημοτικό Σχολείο Καστοριάς και η ομάδα RoboCastors AI απέσπασαν βραβείο στον τομέα του αυτοματισμού στον Πανελλήνιο Διαγωνισμό Ρομποτικής, που πραγματοποιήθηκε στην Αθήνα.
Η επιτυχία αυτή αποτελεί αποτέλεσμα της δημιουργικότητας, της συνεργασίας και της συστηματικής προσπάθειας των μαθητών μας, οι οποίοι με ενθουσιασμό και φαντασία ανέπτυξαν τις δεξιότητές τους στον χώρο της ρομποτικής και της τεχνολογίας.
Καθοριστική υπήρξε η καθοδήγηση του Καθηγητή Πληροφορικής, κ. Μήλιου Σάκη, ο οποίος στήριξε και ενέπνευσε τους μαθητές σε όλη τη διάρκεια της προετοιμασίας. Παράλληλα, σημαντική ήταν και η συμβολή της Διευθύντριας του σχολείου, κας Αγνής Κανδύλη, για τη διαρκή υποστήριξη της προσπάθειας.
Θερμά συγχαρητήρια για τη σημαντική αυτή διάκριση, που μας γεμίζει αισιοδοξία και περηφάνια!




































