Τη φετινή σχολική χρονιά το ΣΤ2 συμμετείχε στο πρόγραμμα Myth2space. Το εκπαιδευτικό πρόγραμμα «Aπό την ελληνική Μυθολογία στις διαστημικές αποστολές τής NASA», που υλοποιείται από τα Αρσάκεια-Τοσίτσεια Σχολεία, είναι ένα σύνολο καινοτόμων δραστηριοτήτων που βασίζεται πάνω στην ολιστική προσέγγιση τής μάθησης βάζοντας στο κέντρο τον μαθητή και τη μαθήτρια με στόχο την ολοκληρωμένη συγκρότηση της προσωπικότητάς του. Η αφορμή για την ενασχόληση των παιδιών με ένα τέτοιο πρόγραμμα είναι η αποστολή Artemis της NASA και η προσσελήνωση της πρώτης γυναίκας και του πρώτου έγχρωμου άνδρα, με απώτερο στόχο την προσεδάφιση στον Άρη, καθώς και η σύνδεση της αποστολής, αφενός από τους ίδιους τους προγραμματιστές της γενικότερα με τη σοφία της ελληνικής μυθολογίας, αφετέρου από την παράλληλη διεθνή κίνηση Alpha Mission – Δelos, η οποία μέσα από την ιστορία και τη μυθολογία του νησιού του Απόλλωνα και της Άρτεμης αναδεικνύει την ανθρωπιστική και περιβαλλοντική πλευρά του ιστορικού αυτού νέου τεχνολογικού βήματος της ανθρωπότητας. Μέσα από το πρόγραμμα δόθηκε η δυνατότητα στους μαθητές και στις μαθήτριες του ΣΤ2 να ασχοληθούν με θέματα της επικαιρότητας, να προβληματιστούν και να πάρουν πρωτοβουλίες πάνω σε σύγχρονα θέματα όπως η κλιματική κρίση και η ισότιμη κοινωνική θέση της γυναίκας και των εγχρώμων καλλιεργώντας και αναπτύσσοντας δεξιότητες του 21ου αιώνα και συμμετέχοντας σε βιωματικές δράσεις και δράσεις STEAM. Επιπλέον συνεργαστήκαμε με το 5ο Δ.Σ. Κορυδαλλού. Η συνεργασία μαζί τους ήταν άψογη και τα παιδιά απολάμβαναν κάθε λεπτό στις διαδικτυακές συναντήσεις μας. Με αφορμή την προσσελήνωση της πρώτης γυναίκας και του πρώτου έγχρωμου άνδρα αποφασίσαμε να ασχοληθούμε με τη συμπερίληψη. Διαβάσαμε βιβλία, ολοκληρώσαμε δραστηριότητες με τη βοήθεια των tablet, φτιάξαμε κολάζ και δημιουργήσαμε με τις πληροφορίες που συγκεντρώσαμε μια παρουσίαση με τίτλο
«Όλοι μαζί από τη Γη στη Σελήνη».

































