Η Διευθύντρια, οι εκπαιδευτικοί και οι μαθητές του 5ου Δημοτικού Σχολείου Καστοριάς εκφράζουμε τις θερμότερες ευχαριστίες μας προς τον Σύλλογο Γονέων και Κηδεμόνων για τη σημαντική συμβολή του στην αναβάθμιση του εργαστηρίου Πληροφορικής του σχολείου μας.
Επίσης η ανακατασκευή των μπασκετών, το βάψιμο, η αλλαγή των ταμπλό και η τοποθέτηση προστατευτικών γύρω από αυτές, αναβάθμισαν σημαντικά τον αύλειο χώρο του σχολείου μας και προσέφεραν στους μαθητές μας έναν πιο ασφαλή και ευχάριστο χώρο άθλησης και ψυχαγωγίας.
Η προσφορά σας αποτελεί έμπρακτη απόδειξη της αγάπης και του ενδιαφέροντός σας για τη σχολική κοινότητα και την εκπαιδευτική πρόοδο των παιδιών μας.
Σας ευχαριστούμε θερμά!
Με εκτίμηση,
Η Διεύθυνση και ο Σύλλογος Διδασκόντων
του 5ου Δημοτικού Σχολείου Καστοριάς



































