Η μαγεία του βιβλίου «ζωντάνεψε» στο αμφιθέατρο του σχολείου μας!
Η χθεσινή παρουσίαση του παραμυθιού της Δέσποινας Σπυροπούλου "η φραουλίτσα που δεν ήθελε να κοκκινίσει" τα είχε όλα: μουσική, τραγούδι, θέατρο, ζωγραφική!! Οι κυρίες Κατζταρίδου Αλίκη, Σύμβουλος κι Επόπτρια Εκπαίδευσης, και Πατρώνου Χρυσούλα, αγαπημένη συγγραφέας, μίλησαν για το παραμύθι με συντονίστρια την Υπεύθυνη της Δημοτικής Βιβλιοθήκης Κατερίνα Νικολάου. Ήταν μια πραγματική γιορτή πολιτισμού και δημιουργίας! Μουσική, τραγούδι, θέατρο και εικαστικά συνδυάστηκαν αρμονικά, προσφέροντας ένα μοναδικό καλλιτεχνικό ταξίδι σε μικρούς και μεγάλους.
Όλοι οι συμμετέχοντες μάς σύστησαν με συγκινητικό τρόπο την ιστορία και το βαθύτερο νόημα του παραμυθιού. Η εικονογράφος του βιβλίου, Δωροθέα Χαρίτωνος, καθοδήγησε τα παιδιά με τρόπο βιωματικό στον μαγικό κόσμο της εικονογράφησης, αποκαλύπτοντας τα μυστικά πίσω από κάθε σκίτσο και χρώμα.
Η μουσικός του σχολείου μας, Κατερίνα Χαντέ, μελοποίησε ποιήματα του παραμυθιού, ντύνοντας την αφήγηση με νότες και συγκίνηση. Ο δάσκαλος της Ε΄1 τάξης, Τσιάντας Γιώργος, έδωσε θεατρική πνοή σε στιγμές του έργου, ανεβάζοντας με τους μαθητές του στη σκηνή ζωντανές εικόνες γεμάτες συναίσθημα. Η Υπεύθυνη της Σχολικής μας Βιβλιοθήκης Στέλλα Χριστοδούλου πάντα παρούσα, δημιουργική και πολυτάλαντη!
Οι μαθητές και οι μαθήτριες που συμμετείχαν ενεργά σε όλα τα στάδια της προετοιμασίας καθώς και η χορωδία μας της Γ΄2 και του Δ΄1 τάξης, απέδειξαν για άλλη μια φορά την ευαισθησία, τη φαντασία και τη δημιουργικότητά τους. Το κοινό –γονείς, φίλοι και επισκέπτες– παρακολούθησε ένα πλούσιο, καλοδουλεμένο και πολυδιάστατο πρόγραμμα που ανέδειξε τη δύναμη του βιβλίου να ενώνει, να συγκινεί και να εμπνέει.
Ήταν μια ξεχωριστή Κυριακή, μια γιορτή αφιερωμένη στο βιβλίο και στα παιδιά μας!


































