Παρακολούθηση υδάτων με σύγχρονες τεχνολογίες για τη διαχείριση κινδύνου από φυσικές και ανθρωπογενείς καταστροφές» Την Παρασκευή 21 Μαρτίου οι μαθητές/τριες της ΣΤ τάξης συμμετείχαν σε δράση του προγράμματος Kastoria Stations που υλοποιείται από το Ινστιτούτο Θαλάσσιων Βιολογικών Πόρων και Εσωτερικών Υδάτων (ΙΘΑΒΙΠΕΥ) του Ελληνικού Κέντρου Θαλασσίων Ερευνών (ΕΛΚΕΘΕ). Οι μαθητές/τριες επισκέφτηκαν σε ομάδες τέσσερις σταθμούς και μέσα από την παρατήρηση, την έρευνα, τη μέτρηση και την επίλυση προβλήματος ήρθαν σε επαφή με τα διάτομα, τους μικροοργανισμούς, την παρακολούθηση ποιότητας και ποσότητας υδάτων καθώς και με τα γεγονότα που οδηγούν σε πλημμύρα. Ήταν μια ευχάριστη εμπειρία για όλα τα παιδιά.


































