Οι μαθητές και μαθήτριες της ΣΤ τάξης με τους γονείς τους αναχώρησαν το Σάββατο 15 Μαρτίου για την πρωτεύουσα. Την εκδρομή οργάνωσε ο Σύλλογος Γονέων και Κηδεμόνων του σχολείου μας με τη συνδρομή των εκπαιδευτικών Τσοπουρίδη Χαράλαμπου, Λιάκου Βασιλικής, Μήλιου Αθανάσιου και της Διευθύντριας Κανδύλη Αγνής, οι οποίοι ανέλαβαν την οργάνωση και την ευθύνη του εκπαιδευτικού προγράμματος. Το Σάββατο οι μαθητές/τριες επισκέφτηκαν τη Βουλή, όπου κάθισαν στα έδρανα του Ελληνικού Κοινοβουλίου μαθαίνοντας πολλές πληροφορίες τόσο για την ιστορία του κτηρίου, στο οποίο στεγάζεται, αλλά και για το πολίτευμα της χώρας μας. Επιπλέον είχαν την ευκαιρία να θυμηθούν σημαντικά γεγονότα αναφορικά με την επανάσταση του 1821 μέσα από την έκθεση που φιλοξενείται στον πρώτο όροφο θαυμάζοντας τη ζωοφόρο και αντικείμενα της εποχής. Στη συνέχεια κατευθύνθηκαν στο Μουσείο Αρχαίας Ελληνικής Τεχνολογίας. Εκεί, μεγάλοι και μικροί, περιηγήθηκαν στους χώρους του μουσείου, όπου βιωματικά γνώρισαν τις απαρχές της σύγχρονης τεχνολογίας μας με τη βοήθεια του έμπειρου και καταρτισμένου προσωπικού. Την Κυριακή 16 Μαρτίου επισκεφτήκαμε το σύγχρονο Μουσείο της Ακρόπολης. Έμπειροι ξεναγοί μάς παρέσυραν σε ένα ταξίδι στον χρόνο, το οποίο συνεχίστηκε ανεβαίνοντας στον Βράχο της Ακρόπολης. Το απόγευμα ζήσαμε μια μοναδική εμπειρία μέσα από την έκθεση «Dali Cybernetics», η οποία φιλοξενείται στο Κέντρο Πολιτισμού «Ελληνικός Κόσμος». Η έκθεση ήταν μια συναρπαστική περιήγηση στα πιο διάσημα έργα του Σαλβαδόρ Νταλί από μια εντελώς νέα οπτική. Παρακολουθήσαμε την πορεία των επιρροών του ζωγράφου, από τον υπερρεαλισμό και τον Φρόυντ ολοένα και περισσότερο προς τις θετικές επιστήμες, τα μαθηματικά, την πληροφορική. Μετά το τέλος της έκθεσης μεταφερθήκαμε στη Θόλο, όπου παρακολουθήσαμε την προβολή «Στα Χνάρια του Einstein - Η Μαγεία της Βαρύτητας». Τη Δευτέρα 17 Μαρτίου πριν αναχωρήσουμε για την Καστοριά συναντήσαμε στην Πλάκα τον συγγραφέα κ. Στοφόρο Κώστα, ο οποίος μας ξενάγησε στα σοκάκια της πανέμορφης αυτής συνοικίας της πρωτεύουσας και μας χάρισε τις πολύτιμες γνώσεις του για διάφορα σημεία και στολίδια της περιοχής. Κατά τη διάρκεια της παραμονής μας στην Αθήνα δεν έλειψε ελεύθερος χρόνος για βόλτες στο κέντρο της πόλης και διασκέδαση στον χώρο του Ψυρρή.













































