Η Έ τάξη του 5ου Δημοτικού Σχολείου Καστοριάς παρακολούθησε σήμερα το πρόγραμμα του Ελληνικού Κέντρου Θαλασσίων Ερευνών, που αφορά τη μελέτη των υδάτων της λίμνης Ορεστιάδας(Καστοριάς). Οι μαθητές ενημερώθηκαν σχετικά με τους μικροοργανισμούς του του υδάτινου περιβάλλοντος της λίμνης και είχαν την ευκαιρία να δουν από το μικροσκόπιο μικροοργανισμούς που γνώριζαν μέχρι τώρα σε θεωρητική βάση. Ήταν άλλο ένα εκπαιδευτικό πρόγραμμα που πραγματοποιήθηκε από την τάξη μας και συνδιάζει άμεσα τόσο τον γνωστικό κομμάτι που πάντα βρίσκεται σε πρώτο πλάνο, όσο όμως και την ευαισθητοποίηση των μαθητών σε θέματα τοπικού χαρακτήρα κι εντάσσονται στις δράσεις του ενεργού πολίτη. Ευχαριστούμε πολύ τις εργαζόμενες του κέντρου για την πολύ καλή συνεργασία και τις γνώσεις που μας παρείχαν.


































